Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Vilken hemförsäkring har jag?

För att se vilken hemförsäkring du har samt vad den innehåller kan du kolla i ditt försäkringsbrev och de fullständiga försäkringsvillkoren. Upptäcker du att det är något som fattas eller är fel, ber vi dig kontakta oss omedelbart så ändrar vi det.

Det är viktigt att du talar om för oss om någon uppgift som du lämnat till oss förändrats. Exempel på ändrade uppgifter kan vara ny adress eller ändrat värde på dina saker. Oriktiga uppgifter kan påverka din möjlighet att få ersättning om något skulle hända.