Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Två kreditkort

Kortköp - uppdatering

nyheter

Problemet med att vissa genomförda kortköp blivit debiterade två gånger är nu löst.  Alla felaktigt dragna belopp är rättade och återbokade till drabbade kunder.

Vill du kontrollera att dina transaktioner stämmer och att du fått tillbaka dina pengar kan du logga in i Internetbanken och se alla dina kortköp där.

Hur gör jag med min inbetalning?

Eftersom fakturorna skickades ut innan felet rättades kan du dra av de felaktiga beloppen från den utgående skulden innan du gör din inbetalning. Tänk på att stämma av din faktura innan du betalar.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss. Vi finns här för dig!

 

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn