Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Färgglada ballonger

Högt betyg i SKI:s kundnöjdhetsundersökning

nyheter

Den årliga kundnöjdhetsundersökningen från SKI (Svenskt Kvalitetsindex) är publicerad och vi på Lån & Spar Bank är stolta och tacksamma över ett högt betyg från våra kunder.

Resultat av SKI-undersökning

Vad innebär undersökningen?

Undersökningen som görs av SKI mäter och analyserar kundernas nöjdhet och lojalitet till bankerna. Frågorna i undersökningen omfattar bland annat förväntningar, produktkvalitet, prisvärdhet och servicekvalitet inom privatlån. Kundnöjdhetsbetyget kan enligt SKI tolkas så här: ” SKI kundnöjdhet mäts på en skala mellan 0 och 100. Generellt sett har branscher och företag som får betyg under 60 i kundnöjdhet stora svårigheter att motivera sina kunder att stanna kvar hos sig, medan betyg över 75 pekar på en stark relation mellan företag och kund."

Nöjda privatlånekunder

Vi vill tacka våra kunder för att ni tyckt till och har förtroende för oss. Nöjda kunder är grunden i vårt arbete och vi är stolta över att kunna bidra till att hjälpa människor få en bättre privatekonomi. Vi strävar hela tiden efter att utvecklas och vårt arbete fortsätter nu för att bli en ännu bättre bank.

Läs mer om rapporten på Svenskt Kvalitetsindex här

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn