Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Två kreditkort

Förbättrad kortförsäkring

nyheter

Vi jobbar ständigt med att utveckla och förbättra våra produkter. Som ett led i detta arbete har vi nu utökat den kortförsäkring som ingår kostnadsfritt i Lån & Spar Bank Mastercard och Villabanken Mastercard.

Mycket är nytt och den nya kortförsäkringen ger dig ett mer omfattade skydd jämfört med tidigare. Utöver det redan befintliga reseskyddet har det nu tillkommit försäkringsskydd vid bland annat förlust av hem- eller fordonsnyckel och köp av hemelektronik eller hushållsmaskiner.

Den utökade kortförsäkringen gäller från och med 1 juni 2019 och omfattar samtliga Mastercard-kort.

Vill du veta mer?

I de fullständiga villkoren kan du läsa mer om vad den utökade kortförsäkringen innebär och vilket skydd den ger dig.

Vid frågor är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi finns här för dig!

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn