Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Par läser om Räntegarantin på laptopen

Räntegaranti - för bättre ränta

nyheter

Vi jobbar ständigt med att utveckla och förbättra våra produkter och tjänster. Som ett led i detta arbete kommer vi i höst att lansera Räntegarantin. Med Räntegarantin vill vi skapa förutsättningar för dig att få så bra ränta som möjligt. 

Vad innebär Räntegarantin?

Som kund hos Lån & Spar Bank kan du vara trygg med att du aldrig behöver betala för mycket. Med vår Räntegaranti kommer vi att matcha erbjudande från en annan bank och ge dig ytterligare 10 räntepunkter i rabatt som tack för att du väljer att stanna hos oss. Du kan nyttja Räntegarantin under hela lånets löptid.

Har du fått ett bättre erbjudande? Då kan du nyttja Räntegarantin redan nu. Från och med 15 juli 2020 är det möjligt att höra av sig till oss för att se om du, med hjälp av Räntegarantin, kan förbättra räntan på ditt lån hos oss. 

Här kan du läsa mer om vår Räntegaranti, vilka villkor som behöver uppfyllas och hur garantin fungerar.

Vill du veta mer?

Vid frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi finns här för dig!

 

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn