Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
coronavirus

Med anledning av Coronaviruset

nyheter

Med anledning av den situation som följer av Covid-19/Coronavirusets utveckling kan våra svars- och handläggningstider tillfälligt vara längre än normalt. Vi arbetar för att hantera alla inkommande ärenden så skyndsamt som möjligt. Tack för din förståelse!

Bra att veta


Om du får betalningssvårigheter till följd av Coronaviruset ber vi dig kontakta oss så snart som möjligt. Vi försöker då hitta lämplig lösning som passar dig och den ekonomiska situation du befinner dig i.

Tips!


I vår FAQ kan du hitta svar på många av dina frågor. Sök efter ditt svar direkt i sökfältet, eller välj en kategori som passar ditt ärende. Ett bra och smidigt hjälpmedel när du söker svar på dina frågor.

 

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn