När du ska betala på ditt blancolån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hjälpsektion

Gör din röst hörd
nyheter
Varje år genomför Svenskt Kvalitetsindex (SKI) en undersökning som mäter hur nöjda kunder är inom ett antal olika branscher, bland annat bank och finans. Vi har deltagit de senaste åren, och gör så även i år.
Svenskt Kvalitetsindex (SKI) är igång med årets kundnöjdhetsundersökning och kommer att samla in svar mellan den 13 och 31 oktober. Att vi deltar för femte året i rad är ett naturligt sätt för oss att samla in viktiga insikter kring vad vi gör bra och vad vi kan förbättra.
Så går undersökningen till
Ett slumpmässigt urval av våra kunder får en inbjudan att delta i undersökningen. Det är SKI som skickar ut frågorna, och det görs primärt via mejl. I vissa fall kan detta underlag komma att kompletteras med uppföljande telefonintervjuer för djupare insikter.
Att delta är givetvis helt frivilligt och alla svar är anonyma och hanteras konfidentiellt. Om du blir utvald att delta är vi tacksamma om du har möjlighet att besvara frågorna.
När undersökningen är genomförd och utfallet analyserat kommer resultatet presenteras på SKI:s hemsida. Insikterna publiceras den 2 december i år.
Tillsammans blir vi bättre
Att få veta vad du som kund tycker om oss och våra tjänster är betydelsefullt för vår utveckling framåt. Det är helt avgörande för att vi ska bli bättre på det vi gör. Genom att delta i undersökningen och dela med dig av dina tankar och upplevelser hjälper du oss att göra vår kundservice samt våra produkter och tjänster ännu bättre.