Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Par kollar på datorn

Dina synpunkter är viktiga för oss

nyheter

Varje år genomför SKI (Svenskt Kvalitetsindex) en kundnöjdhetsundersökning på uppdrag av oss. Undersökningsperioden är under oktober och november, och ger dig möjligheten att tycka till om våra produkter och tjänster.

I första hand kommer frågorna skickas ut via mejl. Dessa utskick kan i vissa fall komma att kompletteras eller ersättas med intervjuer via telefon. Det är frivilligt att delta och alla svar är anonyma. Urvalet av kunder som får möjligheten svara på undersökningen är slumpmässigt. Resultatet av undersökningen publiceras 6 december på SKI:s hemsida. 

Vi hoppas att du har möjlighet att delta i kundundersökningen och besvara frågorna.

Dina synpunkter är viktiga

Vi på Lån & Spar Bank strävar alltid efter att bli bättre. Det kräver att vi är lyhörda och har stort fokus på vad du som kund tycker. Därför är dina synpunkter och tankar viktiga för oss. Dessa är dessutom av stor betydelse för vårt förbättringsarbete. 

Dela artikel:

facebookTwitterLinkedIn