När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hur kan vi hjälpa dig?
Frågor & svar
Hjälpsektion
CHAT CLOSED
Hur uppdaterar jag mina kontaktuppgifter?
I vår Internetbank kan du, enkelt och snabbt, uppdatera dina kontaktuppgifter (mobilnummer och mejladress). Logga in med ditt BankID och uppdatera befintlig information eller lägg till uppgifter som saknas.
Det går också bra att skicka din aktuella mejladress och/eller ditt nuvarande mobilnummer i ett meddelande till oss via Internetbanken. Du får en bekräftelse när vi uppdaterat dina kontaktuppgifter.
Ändra/lägg till uppgifter på egen hand - gör så här:
- Logga in i Internetbanken.
- Klicka på menyvalet ”Inställningar”.
- Välj underrubriken ”Användarinställningar”.
- Uppdatera eller lägg till dina uppgifter. Tänk på att ange ditt mobilnummer utan landskod och inledande nolla.