Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Internetbanken

Internetbanken

Förvalt språk i Internetbanken är svenska, och i nuläget är det inte möjligt att ändra till annat språk som exempelvis engelska.

Vill du logga in via Mobilt BankID kan du läsa mer här. Om du i stället vill logga in med BankID på fil kan du läsa hur du loggar in i Internetbanken här.  

För att uppdatera dina kontaktuppgifter skickar du din aktuella mejladress och/eller ditt nuvarande mobilnummer i ett meddelande till oss via Internetbanken. Du får en bekräftelse från oss när dina kontaktuppgifter är uppdaterade.

Läs mer

Du kontaktar din huvudbank för att skaffa eller förnya ditt BankID. Tänk på att du behöver ett Mobilt BankID eller BankID på fil för att logga in i vår Internetbank.

När du ska logga in i internetbanken med Mobilt BankID behöver du ha BankID-appen i din mobil eller surfplatta. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.

Logga in med Mobilt BankID:

Läs mer

När du ska logga in med BankID på fil behöver du ha BankID-programmet installerat på din dator. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.

Läs mer