När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hur kan vi hjälpa dig?
Frågor & svar
Hjälpsektion
Internetbanken
För att uppdatera dina kontaktuppgifter skickar du din aktuella mejladress och/eller ditt nuvarande mobilnummer i ett meddelande till oss via Internetbanken. Du får en bekräftelse från oss när dina kontaktuppgifter är uppdaterade.
Du kontaktar din huvudbank för att skaffa eller förnya ditt BankID. Tänk på att du behöver ett Mobilt BankID eller BankID på fil för att logga in i vår Internetbank.
När du ska logga in med Mobilt BankID behöver du ha BankID-appen i din mobil eller surfplatta. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.
Logga in med Mobilt BankID:
När du ska logga in med BankID på fil behöver du ha BankID-programmet installerat på din dator. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.
I dagsläget har vi ingen app till mobil eller surfplatta. Men självklart går det bra att logga in i vår Internetbank oavsett om du använder en dator, mobil eller surfplatta.