När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.
Hur kan vi hjälpa dig?
Frågor & svar
Hjälpsektion
Internetbanken
Förvalt språk i Internetbanken är svenska, och i nuläget är det inte möjligt att ändra till annat språk som exempelvis engelska.
För att uppdatera dina kontaktuppgifter skickar du din aktuella mejladress och/eller ditt nuvarande mobilnummer i ett meddelande till oss via Internetbanken. Du får en bekräftelse från oss när dina kontaktuppgifter är uppdaterade.
Du kontaktar din huvudbank för att skaffa eller förnya ditt BankID. Tänk på att du behöver ett Mobilt BankID eller BankID på fil för att logga in i vår Internetbank.
När du ska logga in i internetbanken med Mobilt BankID behöver du ha BankID-appen i din mobil eller surfplatta. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.
Logga in med Mobilt BankID:
När du ska logga in med BankID på fil behöver du ha BankID-programmet installerat på din dator. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.