Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar
Internetbanken

Internetbanken

Vill du logga in via Mobilt BankID kan du läsa mer här. Om du i stället vill logga in med BankID på fil kan du läsa hur du loggar in i Internetbanken här.  

Ja, reseskyddet ingår i vår hemförsäkring under resans första 45 dagar. Har du valt att teckna en Hemförsäkring Plus gäller försäkringen under resans första 60 dagar.

Läs mer

I vår Internetbanken kan du, enkelt och snabbt, uppdatera dina kontaktuppgifter (mobilnummer och mejladress). Logga in med ditt BankID och uppdatera befintlig information eller lägg till uppgifter som saknas.

Läs mer