Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Vem kan teckna Reseförsäkringen?

Om du betalar mer än 50 % av din resa med ditt kort, ingår den kompletterande reseförsäkringen samt avbeställningsskyddet automatiskt. 


Försäkringen gäller för kortinnehavare samt deras familjemedlemmar (försäkrade) vars resa betalats med kortet enligt de förutsättningar som gäller för respektive punkt. Försäkringen gäller även för kortinnehavarens barnbarn under 23 år som medföljer kortinnehavaren på resa utan förälders sällskap. Barnbarn måste vara folkbokfört hos någon av sina föräldrar.