Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Om vi ringt upp dig

Kundrelationer med headset framför datorn

Missat samtal från oss?

Har du ett missat samtal från telefonnummer 040205600/040-205 600/040-205 600/+4640205600? Då är det vi som försökt komma i kontakt med dig av någon anledning. Vi ringer exempelvis om du bett oss ringa upp dig eller om det finns ett pågående ärende.  

Kontakta gärna oss på telefon 040-205 600. Du är välkommen att ringa helgfria vardagar kl. 08.00 – 17.00.