Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Hur tecknar jag en Låneskyddsförsäkring?

För dig som ingår nytt avtal om lån, så ingår försäkringen automatiskt. Om du inte vill ha försäkringen, kan du välja bort det genom att skicka ett meddelande om detta i Internetbanken till oss. Om du vid ett senare tillfälle önskar lägga till försäkringen igen, så ansöker du om detta genom att kontakta oss via Internetbanken eller på telefon 040-205 600.