Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

Läs mer

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Kan jag ångra mitt lån?

Ja, självklart har du ångerrätt. Om du fått ett lån utbetalt av oss kan du, inom 14 dagar efter att avtalet ingåtts, höra av dig till oss och meddela att du ångrar dig. Vi bokar tillbaka uppläggningsavgiften, men tänk på att du behöver betala ränta på pengarna fram till dagen då lånet avslutas. Läsa mer om ångerrätten i våra Generella villkor.