Hur kan vi hjälpa dig?

Frågor & svar

Hjälpsektion

CHAT CLOSED

Har du en fråga?

Vanliga frågor & svar

När du ska betala på ditt lån gör du, varje månad, en kontoöverföring till ditt Servicekonto i Lån & Spar Bank. Ett tips är att skapa en stående överföring från din ordinarie bank till ditt servicekonto.

Läs mer

Vi betalar vanligen ut ditt lån inom 24 timmar (bankdagar) efter att du har skrivit under dina digitala lånehandlingar med ditt BankID. Pengarna betalas ut till Servicekontot i Lån & Spar Bank.

I vår Internetbank kan du enkelt överföra pengar till önskat konto i annan bank. Tänk på att du måste ha uppgifter om både clearingnummer och kontonummer till mottagaren.

Läs mer
Visa fler vanliga frågor och svar

Hur loggar jag in med Mobilt BankID?

När du ska logga in med Mobilt BankID behöver du ha BankID-appen i din mobil eller surfplatta. Logga in för att sköta dina bankärenden när det passar dig, eller för att legitimera dig när du ringer in till oss.

Logga in med Mobilt BankID:

1. Klicka på ”Logga in” uppe till höger på vår hemsida (www.lsb.se).

2. Välj det översta alternativet ”Logga in på Internetbanken”.

3. Ange ditt personnummer (ååååmmddxxxx) och klicka på ”Logga in med Mobilt BankID”.

4. Öppna appen ”BankID” i din mobil eller surfplatta.

5. Ange din säkerhetskod och klicka på ”Legitimera”.

6. Du loggas nu in i Internetbanken.

 

Vill du komma direkt till inloggningen?

Klicka här