Vad letar du efter?

Inga resultat hittades.

Ring oss

Välkommen att ringa oss! Vår kundservice har öppet varje vardag mellan kl 8.00-17.00.

Kortköp - uppdatering

MasterCard

Problemet med att vissa genomförda kortköp blivit debiterade två gånger är nu löst.  Alla felaktigt dragna belopp är rättade och återbokade till drabbade kunder.

Vill du kontrollera att dina transaktioner stämmer och att du fått tillbaka dina pengar kan du logga in i Internetbanken och se alla dina kortköp där.

Hur gör jag med min inbetalning?

Eftersom att fakturorna skickades ut innan felet rättades kan du dra av de felaktiga beloppen från den utgående skulden innan du gör din inbetalning. Tänk på att stämma av din faktura innan du betalar.

Har du frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Kundservice. Vi finns här för dig!

 

 

Spärra ditt kort

Har du förlorat, eller misstänker att du förlorat, ditt kort? Ring oss så spärrar vi ditt kort. Öppet dygnet runt.

  • Telefon: 040-205 698
  • Från utlandet: +46 (0)40 205 698

Kundservice

Vi har samlat svar på de vanligaste frågorna nedan – men du kan också höra av dig till oss.

Ring oss

Välkommen att ringa oss! Vår kundservice har öppet varje dag kl 08.00-17.00.

  • Telefon: 040-205 600
  • Mån - fre: 08.00 - 17.00
  • Lör - sön: Stängt
  • Från utlandet: +46 (0)40 205 600